Raz všetko zmizne 

21.05.2018

 Každý z nás sa stretne s tým, že sa v určitý čas musí rozhodnúť aké by chcel robiť povolanie. V našej triede tato otázka začal byť aktuálna už v 8. a 9. triede, a my sme si uvedomili, že tie naše vysnívané povolanie čo sme chceli robiť ako malí sa rozplynuli. Bola tu realita a my sme sa museli rozhodnúť správne. Všetci nám vraveli, že sa máme rozhodnúť podľa toho, čo nás baví, ale vôbec to nebolo jednoduché. Ja som si vyberala stredné umelecké školy a pre mňa to bolo ťažšie lebo som vôbec netušila do čoho idem. Bála som sa, že sa im nebudú páčiť moje práce. Ale nakoniec dopadlo všetko dobre a zobrali ma na dve umelecké školy. A teraz bola druhá dilema rozhodnúť sa pre tu správnu školu. Keď sme to začali riešiť s rodičmi, tak to skončilo vetou musíš sa rozhodnúť ty. A tak som sa rozhodla pre strednú školu vo Zvolene odbor fotografický dizajn. Týmto článkom by som chcela povedať, aby ste sa sami rozhodli, kam chcete ísť, aj keď sa to ostatným nepáči.

© 2018 Worlds Collide. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky